Sivut

sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Huikaton helmikuu

Kuuntelin Sata päivää ilman viinaa -ohjelmaa vasemmalla korvalla ja hiivatti vieköön siellä joku oli laihtunut viisi kiloa olemalla juomatta viinaa. Siis 5 kg! Mä oon juonut 1.1. puoli lasia kuoharia ja 31.1. kolme siideriä ja lasin skumppaa hääpäivää juhlistaessa, mutta muuten olen ollut täysin tipaton ja huikaton. Miksen mä ole laihtunut edes neljää kiloa? Eikös se nyt olis ihan kohtuullinen vaatimus, jos täydellä raittiudella laihtuu viisi?

En olis ikinä uskonut sanovani joskus näin, mutta: Apuva, talvi loppuu kesken! Enää muutama hassu viikko aikaa saada se 130 kiloa vedettyä maasta, kuten oli tän talven tavoite. Maljattoman maaliskuun sijasta voisin ottaa itselleni teemaksi mave-maaliskuu ja nostaa maven 1. prioriteetille. 130 kiloa tuntuu olevan niin kovin lähellä... kyllä sen pitäis pienellä pierulla nousta!

Mitenköhän sitä vaan saisi priorisoitua enemmän?
Koko ajan olen vetänyt kerran viikossa satunnaisia poikkeuksia lukuunottamatta. Ainut mahdollinen parannus on varmistaa, ettei mave ole koskaan se treeni, joka jää syystä X väliin. En uskalla luvata vetää enemmän ja kovempaa, koska mulla on taipumusta treenata liikaa ja rikkoa itseni. Voin korkeintaan luvata treenata fiksummin. Se vois tarkoittaa sitä, että mave-treenit tehdään aina hyvissä voimissa lepopäivän jälkeen. Ja maven jälkeenkin vois pitää lepopäivän ja syödä kunnolla! Toivottavasti näillä eväillä huhtikuun alkupuolella saan vanhan vihulaisen ylös :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti