Sivut

torstai 25. heinäkuuta 2013

Ruma kakku, hyvä kakku

Mä poljen aina töistä Stadikalle ihan Tamminiementien kahvilan ohi ja tänään päätin poiketa siellä herkuttelemassa. Sainpahan senkin sitten out of my system, eikä tarvii toiste mennä. Mun kokemuksen mukaan ruma kakku on hyvä kakku, mutta nää tuotti pienoisen pettymyksen. Kyllähän ne nälkäisenä ihan ookoo hyvältä maistui, muttei ollut hintansa väärti: suolainen piirakka 11€ ja kakkupala 7,50€. Kahvia en ottanut, kun olisin halunnut vain ihan pienen kupin, mutta hinnoittelu oli: juo niin paljon kuin jaksat 5 eurolla.

Feta-pinaattipiiras & suklaakakku
Mä oon sellanen dokumentaarinen kuvaaja, enkä paljon välitä teknisestä laadusta tai taiteellisuudesta. Mulle tärkeintä on, että kuva esittää jotain kivaa asiaa, siihen liittyy tarina tai se toimii muistin virkistyksenä kivoista kokemuksista. Siippa pyöritteli silmiään näille mun hienoille kuville ja totesi, että mulla on aina kohde keskellä kuvaa ihan kuin se olis jotenkin paha juttu :D

Kukkero

Romanttinen miljöö

Hikinen pöräilija istui yksin taivasalla, muut asiakkaat terassilla

Whomping willow?

Piilopaikka puiden keskellä

Hevostaidetta suljetun taidemuseon pihassa

Pikkunen puu 

Budjettimatkailijalle: sadevettä

Vähän suurempi takiainen vai jotain ihan muuta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti