Sivut

lauantai 2. helmikuuta 2013

Hyviä kysymyksiä

Sain Outilta haasteen. Kiitos! Nämä näköjään kiertää ympyrää ja vaikeutuu kierros kierrokselta. Ensin oli haaste tunnustaa 8 asiaa itsestään. Sitten tuli haaste vastata 11 kysymykseen. Nyt pitäis sekä kertoa 11 asiaa että vastata 11 kyssäriin ja vielä keksiä 11 uutta kysymystä 11 uudelle blogaajalle. Taidan olla laiska kissa ja poimia rusinat pullasta eli vastata vain näihin kysymyksiin, kun ovat niin hyviä :)

1. Mikä on Sinun mielestäsi paras tapa liikkua?
Punttis on parhautta! Mun mielestä. Paras tapa liikkua on se, joka on niin kivaa, että sitä tulee oikeesti tehtyä säännöllisesti!

2. Onko joku yksittäinen liike paras kaikista?
Riippuu tietenkin henkilöstä ja tavoitteesta, mutta lähes kaikille suosittelisin askelkyykkykävelyä.

3. Mikä liikuntamuoto ei toimi sinulle?
Joukkuepelit, koska niissä mä vaan seisoskelen ;)

4. Tiedätkö miten kahvakuulatyöntö tehdään?
Olen kerran kokeillut kahvakuulailua, enkä muista minkä nimisiä liikkeitä sillon tehtiin. Ei kyllä ole mitään takeita, että osaisin niitä liikkeitä enää tehdä oikein. Eli pakko kai tunnustaa, että en tiedä.

5. Mihin liikuntatapahtumaan olet viimeksi osallistunut vai pysytkö kaukana liikuntatapahtumista?
Viimeksi...kääk! Lasketaanko viime lokakuinen voimailupäivä? Syksyllä osallistuin työpaikan golfkerhon Porvoon retkelle ja kesällä johonkin oman golfklubin leikkimieliseen kisaan. Naisten Kympillä olin joskus jokunen vuosi sitten - se ainakin lasketaan liikuntatapahtumaksi.

6. Kesä vai talvi?
KESÄ!!! KESÄ!!! KESÄ!!!

7. Mitä lehteä voit suositella blogisi lukijoille?
Tiede-lehti on ainut, jota mä jaksan lukea vuodesta toiseen. Kaikki tän blogin aihepiiriin liittyvät lehdet on niin pinnallisia ja itseään toistavia, ettei niitä jaksaa kauaa seurata.

8. Minkä kirjan olet viimeksi lukenut?
Tää ei kyllä yhtään kuvaa mun tyypillistä hömppälukemistoa: Esko Valtaojan Kaiken käsikirja. Mun suosikkikirjailijat on JK Rowling ja Nora Roberts. Niitten kirjoihin ei kyllästy koskaan. Onneks Roberts tekee useamman uuden kirjan joka vuosi, sillä niitä en kuitenkaan jaksais lukea yhä uudelleen, toisin kuin Pottereita :D

9. Mikä pitää sinut liikkeessä?
Se on kivaa, terveellistä ja pinttynyt tapa.

10 km kävellen, juosten, hiihtäen vai pyörällä?
Pyörällä, juosten, kävellen, tuossa järjestyksessä. Hiihto ei ole vaihtoehto. Ks. kohta 6.

11. Kissa vai koira?
Itse olen kissa - itsenäinen ja itsepäinen. Lemmikiksi ottaisin koiran - miellyttämisenhaluisen, innokkaan ja varauksetta jumaloivan hömelön otuksen :)

Tässä kuva todisteeksi - olen kissa:

1 kommentti:

  1. Hei vau, täällä oli vastauksia. :)
    3. kysymykseen olisin voinut itse vastata ihan samalla tavalla. 4. oli ehkä vähän kurja kysymys, koska työnnön opettelu vaatii jo vähän harrastusta. Mutta kannattaa kyllä opetella, jos osuu joku sellainen kohdalle, joka osaa neuvoa.
    Näitä vastauksia oli kiva lukea. :)

    VastaaPoista